sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

» Fresh start

Tulipas alotettua blogi ihan alusta, ehkä mä saisin tälläkertaa hieman ahkerammin kirjotettua, edes sellasia pikkusia päivityksiä silloin tällöin meikäläisen elämästä ;) Tässä nyt ollaan vaan vähän käynnistelemässä tätä bloggailua että ehkä mää kohta väkertäisin ittelleni jonku kivan ulkoasun ja muut tänne, keksin ehkä uuden otsikonkin kun ei tuo 'Artistilapsi' välttämättä nyt niin mielikuvituksellinen ole. Voi hyvinkin olla että tulee jotai pikkusia piirroksia ja luonnoksia tänne nakeltua kun kuitenkin niin paljon viihdyn paperin äärellä, sen näkee sitten.

Ensimmäisen postauksen mä poimeinkin vanhalta blogilta ihan näin fiilareiksi. Vähän kliseistä ja bliisua nyt laittaa jotai noloja lyyrikoita ft. hipster kuvat mutta kyllä nuo sanoitukset meinaa olla niin osuvat että pakko se nyt oli, perhana soikoon! Saa sitä välillä vähän olla lälly eiks jeh? :'D

Joo ja kahtotaan nyt, kyl mä varmaan tossa ens viikolla kun aikaa on niin alottelen tämän bloggailun taas ihan kunnolla. Esittely postaus sitä varmaan pitäs ekana tuikata. Tähän nyt ette saa meikäläisen pärstää ettekä mitää hienoja kuvia mun huoneesta tai mitä ikinä.. kattellaan sitä sitten myöhemmin. Mä kans tässä vielä mietiskelen että jatkanko kirjottamista ihan näin tutusti suomenkielellä, vai rupeaisko ihan englannilla kirjottamaan.. vai molempia? no ehkä nyt ei kuitenkaa iha molempia mutta kahtellaan sitä kielipuolta sitten kans.

Mutta joo, näillä näkymin oon piakkoin alottelemassa tätä blogia sitten, nähellään immeiset!

 -Teri out

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti